Body gym

Leeftijd: 30+
Vrouwen

In een gezellige sfeer werken aan de conditie, lenigheid en spierversterkende oefeningen De ene keer is het high impact en de andere keer low impact.  Buikspieren, rugspieren en beenspieren hebben de overhand. Vormen van Pilates oefeningen komen hier ook bij voor. Heel de les wordt ondersteund door muziek die je helpt om de bewegingen lekker uit te voeren en er helemaal voor te kunnen gaan!

Meer informatie…


MBVO – Meer Bewegen Voor Ouderen

Leeftijd: 60+
Mannen/Vrouwen

De nadruk ligt op samen actief zijn, ieder met zijn eigen mogelijkheden. De lessen worden zo samengesteld dat iedereen in zijn of haar eigen tempo kan deelnemen. Want u bent nooit te oud om te bewegen. Wie zo lang mogelijk fit wil blijven, kan het beste zo veel mogelijk blijven bewegen. Iedereen die regelmatig aan lichaamsbeweging doet, voelt zich niet alleen fitter maar houdt ook de conditie op peil of verbetert die. En een goede lichamelijke conditie zorgt ervoor dat u minder vatbaar bent voor verkoudheden en andere ongemakken. Uw spieren en gewrichten blijven soepel en uw botten langer sterk. U hoeft geen uitgesproken sportfiguur of fervent trimmer te zijn om aan de activiteiten van Meer Bewegen Voor Ouderen mee te doen.

Het grote verschil tussen de senioren gym en deze groep is dat alle oefeningen op een stoel worden gedaan. Ideaal voor als u niet meer op een matje kunt liggen.

Meer informatie…


Senioren Gym

Leeftijd: 40+
Mannen/Vrouwen

De nadruk ligt op samen actief zijn, ieder met zijn eigen mogelijkheden. De lessen worden zo samengesteld dat iedereen in zijn of haar eigen tempo kan deelnemen. Want u bent nooit te oud om te bewegen. Wie zo lang mogelijk fit wil blijven, kan het beste zo veel mogelijk blijven bewegen. Iedereen die regelmatig aan lichaamsbeweging doet, voelt zich niet alleen fitter maar houdt ook de conditie op peil of verbetert die. En een goede lichamelijke conditie zorgt ervoor dat u minder vatbaar bent voor verkoudheden en andere ongemakken. Uw spieren en gewrichten blijven soepel en uw botten langer sterk. U hoeft geen uitgesproken sportfiguur of fervent trimmer te zijn om aan te sluiten bij de Senioren Gym.

Het grote verschil tussen de MBVO en deze groep is dat er tijdens een deel van de les oefeningen op matjes gedaan wordt. Mocht u niet meer op een matje kunnen liggen, dan is de MBVO groep waarschijnlijk een betere keuze.

Meer informatie…


Direct inschrijven voor een gratis proefles